Pamiršau PIN / PUK kodą

 

Jei Jūsų telefonas prašo PIN kodo, o Jūs jį pamiršote, Jums reikės PUK kodo. PUK kodas Jums buvo pateiktas kartu su SIM kortele.

Savo PUK kodą jau galite rasti savitarnos svetainėje www.manoeurocom.lt , skiltyje paslaugų užsakymas numeriui.

Jei nerandate PUK kodo, skambinkite 117 arba 865911700. Skambinti į klientų aptarnavimą turi tas žmogus, kieno vardu registruotas telefono numeris. Kai turėsite PUK kodą:

  • Jei telefono ekrane matote užrašą „Įveskite PIN kodą“, įveskite bet kokį PIN kodą. Tris kartus įvedus neteisingą PIN kodą, telefonas paprašys PUK kodo.
  • Jei telefono ekrane matote užrašą „Įveskite PUK kodą“, įveskite aštuonženklį PUK kodą ir paspauskite OK arba skambučio mygtuką.
  • Jei telefono ekrane matote „Įveskite PIN kodą“, įveskite bet kokius sugalvotus keturis skaičius - tai bus Jūsų naujasis PIN kodas - ir paspauskite OK arba skambučio mygtuką.
  • Jei telefono ekrane matote „Patvirtinkite“, dar kartą pakartokite Jūsų naująjį PIN kodą ir paspauskite OK arba skambučio mygtuką.

Telefonas prisiregistruos prie EUROCOM tinklo ir galėsite toliau naudotis EUROCOM paslaugomis.